Welcome To Infinity!. Happy Gaming!
Welcome To Infinity!. Happy Gaming!
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Music By: Paramore!

 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in
Very Games

 

 Request for admin ! Demande pour être admin ! :D

Go down 
3 posters
AuthorMessage
NiROMxTRAXiON
Noob
Noob
NiROMxTRAXiON


Posts : 1
Join date : 2014-09-13

Request for admin ! Demande pour être admin ! :D Empty
PostSubject: Request for admin ! Demande pour être admin ! :D   Request for admin ! Demande pour être admin ! :D Icon_minitimeSat Sep 13, 2014 7:12 pm

This is my Apply Embarassed !

-> ismaelaa1020hotmailcom
-> Steam Friend request/Pour demande d'amis sur steam : NiR0MxTRAXi0N
-> Name in CS:CZ/Pseudo dans counter-strike: condition zéro : NiR0MxTRAXi0N
-> STEAM_0:1:29399731
-> Time played/Temps de jeu : 66 hours

-> Salut tout le monde, Je m'appelle Ismael, j'ai 21 ans, j'habite en Belgique (il y a plus de jours de pluie que de jours de soleil ici Crying or Very sad ). J'aime le football et le Basketball, je joue régulièrement à des jeux vidéo, (sur PC : cs 1.6, cs:GO... et Ps3: Fifa, Call of Duty, battlefield etc).
-> Je cherchais un serveur de zombie juste pour essayer et là je suis tomber sur le votre, et franchement vous avez fais de l'excellent travail le serveur est nickel, les admins sympathique et on s'amuse beaucoup.
-> Hi All, my name's Ismael, i'm 21 years old, i live in Belgium (the weather is not cool  Crying or Very sad ). My hobby are football and basketball, i play cs 1.6, CS:CZ, cs:go ect.
-> I was looking for a zombie server just to try and now I'm falling on your server, and honestly you do a great job. The server is very good, there are friendly admins and lots of fun, every time I log on steam, I go directly to your server haha  cheers


-> Pourquoi devenir admin ? Why i want to be admin Question  Question
J'aimerais devenir admin, pour vous aidez dans le serveur, je suis gentille et j'aime parler avec tout le monde ! J'aimerais vous aidez à faire face aux cheater ! Je suis très actif dans le serveur ! Merci Skumek pour tout les renseignements que tu m'as fourni.  I love you !
I wanna to be admin to help you in the server, I'm friendly and I love talking with everyone! I would like to help you to ban all cheater! I am very active in the server!
P.S: Skumek thank you for all the information you provide me.  bounce


Je vous aime tous/Love you all  Embarassed ! It's me clown
Back to top Go down
Axtmann
OWNER
OWNER
Axtmann


Posts : 38
Join date : 2014-02-28
Age : 29
Location : Germany

Request for admin ! Demande pour être admin ! :D Empty
PostSubject: Re: Request for admin ! Demande pour être admin ! :D   Request for admin ! Demande pour être admin ! :D Icon_minitimeSun Sep 14, 2014 12:31 pm

IDLE


Last edited by Axtmann on Sun Sep 14, 2014 12:45 pm; edited 2 times in total
Back to top Go down
Skumek
OWNER
OWNER
Skumek


Posts : 126
Join date : 2014-01-04

Request for admin ! Demande pour être admin ! :D Empty
PostSubject: Re: Request for admin ! Demande pour être admin ! :D   Request for admin ! Demande pour être admin ! :D Icon_minitimeSun Sep 14, 2014 12:43 pm

Idle for the moment

Edit: No.. Sorry.
Back to top Go down
http://infinity.megabb.com
Sponsored content





Request for admin ! Demande pour être admin ! :D Empty
PostSubject: Re: Request for admin ! Demande pour être admin ! :D   Request for admin ! Demande pour être admin ! :D Icon_minitime

Back to top Go down
 
Request for admin ! Demande pour être admin ! :D
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Postulation pour devenir admin / Request for admin
» Request for admin ! :)
» Request For Admin ! :)
» Admin Request
» Request for admin

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: .:Community:. :: Request For Admin[Open]-
Jump to: